vissa av er vill man bara ge en stor kram till

2014-07-11 // KLOCKSLAG 10:07:43 //
Fick denna kommentar för några dagar sen och shit vad det berörde. Du som kommentera vet vem du är och jag vill verkligen säga stort tack, och ge dig världens största kram genom dataskärmen.
 
Har börjat lägga ut mer och mer bilder då mina ärr på benen syns mer, just för det är faktiskt ingen att skämmas för. Alla har olika historier och man ska inte behöva skämmas för den man är. Alla är fortfarande lika mycket världa, med eller utan ärr eller andra grejer. Jag får höra ofta att jag är stark som vågar visa vem jag är, att jag går min egen väg osv. Men det är inte lätt och jag får självklart grymt mycket kommentarer om vad jag gjort på bena, om det är ärr osv, osv. Jag blir inte ledsen, för jag vet att det finns där. Jag blir istället arg, på att folk överhuvudtaget ska påpeka detta.
 
Jag har aldrig riktigt skrivit ett sånt här inlägg, så det känns lite läskigt att faktiskt publicera detta men jag vill vara en förebild och visa att jag är stark i den jag är och jag vill även att ni ska vara det!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback