already in my pyjamas

2014-06-20 // KLOCKSLAG 22:02:44 //
Ligger just nu nedkrypen i min säng efter en lång dag. Våran familj har ingen speciellt tradition på midsommar(glad midsommar förresten!!!) utan vi brukar ofta vara utomlands. Så vi tog en spontanare ner till Norrköping för att hälsa på lite djur på kolmården. Det var verkligen supermysigt, roligast var safari linbanan då ungefär alla djur hade små ungar som sprang efter mamman.
 
Jag ska snart hitta orken för att gå ner och hämta min chokladkaka och sedan smaska på den framför någon bra film. Imorgon har jag rätt så mycket att göra så ska försöka planera min dag till punk och pricka och verkligen inte sova bort hela dagen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback