första dagen

2014-06-23 // KLOCKSLAG 20:21:30 //
Gud, det känns så härligt att äntligen fått komma till värmen! Vi kom fram runt 11 igår natt och värmen tog över oss. Den känslan, när man kliver in i planet och fryser och sedan går ut några timmar senare och chockeras  av värmen.
 
Idag har vi bara legat vid poolen och latat oss hela dagen. Vi gick och åt frukost runt nio och la oss direkt på solstolarna efter det. Runt 11-10 kom jag på att jag skulle göra en soltatuering direkt när jag var som blekast och sprang upp på rummet för att hämta min vattenfasta kajal. Tror ni inte sminket står kvar hemma på mitt skrivbord då eller? Komiskt nog blev jag mest irriterad för att jag inte kunde måla hjärtat som jag ville och brydde mig inte så mycket om att jag inte har någe smink. I den situationen är det mycket bra att ha en syster med sig som jag kan sno mascara av.
Kommentarer
Postat av: Isabelle

Härlig bild!

2014-06-23 @ 20:28:32
URL: http://bells.blo.gg
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

så fin blogg du har!

2014-06-23 @ 21:55:12
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback