The Fault In Our Stars

2014-06-25 // KLOCKSLAG 16:00:00 //
Jag tror nog ingen har missat att The Fault In Our Stars nu går på bio. Jag läste boken för ungefär ett år sedan och blev efteråt helt tagen, man får så himla många tankar om livet och allt runt omkring när man läser boken. Den 19 var jag på förhandspremiären med Saga och ingen av oss är sånna som gråter till filmer men till TFIOS gjorde båda det och jag grät mer eller mindre som en bebis. Jag har aldrig blivit så tagen av en film som jag faktiskt blev av denna och för första gången kan jag faktiskt säga att filmen ledde upp till mina förväntningar.
 
Det är så mycket jag bara vill skriva om alla känslor kring filmen/boken men vill inte vara den som förstör och berättar vad som händer osv. Men har ni chansen, läs boken innan ni ser filmen!! Allt blev så mycket bättre då och jag tycker det är rätt så nödvändigt att läsa boken innan man ser filmen.  
 
Ger filmen en klar 5/5 en glöm inte ta med servetter och sätt på er vattenfast mascara för ni lär gråta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback