13.03.14

2014-03-13 // KLOCKSLAG 19:33:07 //
Har haft en superdag idag. Torsdagar är dom bästa skoldagarna, börjar tio i tio med dans och slutar hyfsat tidigt. Efter skolan åkte jag och mammsen för att hämta lillkusinen från skolan som alltså inte är så liten längre, haha. Har vart så härligt väder denhär veckan, solen skiner och man kan äntligen andvända  tunnare jackor. Loooove it. Vi tog en fika och åkte sedan hem till oss och spelade lite bordspel.
 
Fredag imorgon, så himla skönt med helg igen. Säger det i varje inlägg men tiden går för fort!! Spenderar min fredag med E och M, vet inte om jag sover över eller inte vi får se. Har sedan fullt upp i helgen, på lördag ska jag träffa några tjejer från klassen för att fixa ett engelska projekt och på Söndag träffar jag P. Ska försöka hinna med bloggning emellanåt också men det hoppas jag att jag klarar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback