kind of an outfit

2014-03-06 // KLOCKSLAG 18:14:26 //
Tröja ifrån gina, jeans ifrån Dr Denim.
 
Gud, var så länge jag tog någon sorts outfit bild nu. Har aldrig hunnit för att det blivit så mörkt så fort jag kommit hem men idag hann jag. Vi hade lagets dag och slutade runt två så innan det fina ljuset försvann knäppte jag några fula bilder. Dom blev hemska, men bjuder på dom bara för jag vart så dålig på att blogga på sistonde.
 
Fredag imorgon, jag är taggad bara lite mindre än vanligt. Har ett SO-prov och en inlämning men har rätt bra koll på det så det går nog bra. Spenderar min fredag hos P, så bättre kan det inte bli. Ställer in lite lite tidsinställda tills imorrn så vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Ebba

vem är P??

2014-03-07 @ 18:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback