lite snabbt

2014-03-30 // KLOCKSLAG 14:35:15 //
Trotsar min tidsbrist och satte mig och redigerade lite bilder och tänkte blogga lite. Måste egentligen plugga inför ett prov jag ska göra på onsdag, som för övrigt är min enda riktiga skoldag kommande veckan. Drog även upp en snabbis på stan för att fixa sista inför dansen, kör på sista minuten som vanligt. Men nu är jag redo och hoppas på att veckan blir så rolig som möjligt, har vart en aning kaos artat sista veckorna inför detta om jag inte ska överdriva så mycket.
 
Får jag tid över idag lovar jag att sätta mig och skriva tidsinställda så hoppas vi hörs senare, kramis!!
Kommentarer
Postat av: Emilia Askling

Jätte fin blogg! Var redigerar du dina bilder. Kram

2014-04-02 @ 20:21:39
URL: http://emiliaaskling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback