saker man kan göra som med kompisar

2014-03-24 // KLOCKSLAG 15:10:00 //
 
Jag är nog inte den ända som går runt och tjurar för att man inte kan hitta på saker med sina kompisar just för att man inte har pengar. Jag älskar att fika och äta på stan och shoppa, men för att kunna det behöver man pengar  och jag har försökt kommit på några saker man kan göra med sina favvosar som inte kostar en förmögenhet.
 
Ha filmmaraton, även om det är ljust ute och man faktiskt egentligen skulle vart ute. Skitsamma. Mysa till det med kuddar, ljus och en hel del filmer. Varför inte kolla om på alla High School Musical filmerna eller era disney favoriter?
 
Halv åtta hos mig, en supergrej som jag och mina vänner kom på för ett tag sedan. Om ni inte sett det programmet så är man hos någon som är "värden" som får laga mat (trerätters eller bara något enskilt) och sedan får resten sätta poäng på kvällen. Så fortsätter ni tills alla kompisar varit värden och ser vem som vinner. Antingen kan personen vinna äran eller så har ni hittat på ett pris tillsammans.
 
Spakväll, en superskön grej man kan göra en fredagkväll efter en lång skolvecka. Om man har tillgång till det så kan man tappa upp ett bubbelbad och tända härliga doftljus. Gör en egen ansiktmask, superbra tips om man inte känner för att köpa en så kan man lika gärna göra en hemma som funkar exakt lika bra! Ta bort gammalt nagellack och bara ha en härlig pratstund med någon du gillar.
 
Lite annorlunda inlägg från vad jag brukar skriva men hoppas ni gillade det och fick lite ideer! kramis.
Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Superbra tips :)

2014-03-24 @ 16:38:32
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Lovisa

Åh vilken bra idé att ha "Halv åtta hos mig" med sina kompisar!

2014-03-24 @ 18:59:29
URL: http://eskilsot.blogg.se
Postat av: Amanda Lundkvist

bra inlägg! :)

2014-04-05 @ 21:47:55
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Postat av: Josefine Karlsson

Super bra tips! Och väldigt fin blogg! Förresten var har du köpt de rosa träning byxorna som är på bilden? :) Kram!

2014-04-09 @ 19:14:20
Postat av: Josefine Karlsson

Super bra tips! Och väldigt fin blogg! Förresten var har du köpt de rosa träning byxorna som är på bilden? :) Kram!

2014-04-09 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback