saturday

2014-03-23 // KLOCKSLAG 21:03:05 //
En liten selfie och mysis med katten bild från min instagram @agnesjansons
 
Har äntligen blivit helt frisk, åkte på något riktigt onödigt såhär innan helgen. Har haft hög feber och vart alldeles yr så har inte orkat gjort någonting. Tur grannkatten håller mig sällskap, lägger ut bilder på olika katter hela tiden så om vi ska reda ut det. Vi har ingen katt men Findus på bilden är en grannkatt som ofta är hos oss då han inte gillar bebisen i huset som drar honom i svansen. Milton är pappas frisörs katt som vi vaktar lite då och då.
 
Har en enorm blogglust och rätt mycket inspiration så håller just nu att planera och skriva lite inlägg. Har vart med Thilde hela dagen så har inte hunnit blogga mer än det tidsinställda som kom upp idag så ville skriva något mer. Jag har iallafall haft det superkul med Thilde, har vart så pratsjuk nu efter jag vart hemma och inte pratat med någon på då länge, så det behövdes och då är Thildisar perfekta!
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du under ditt blommiga linne? Kram:D

2014-03-27 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback