tröttis

2014-03-24 // KLOCKSLAG 18:48:05 //
Hej bloggisen! Herregud vad töntigt detdär lät hehe. Men man måste få vara lite töntig ibland så varför inte passa på idag.
Det är sjukt hur trött jag är varje Måndag, ligger just nu på golvet och jag skulle bokstavligen somna på fem sekunder om jag skulle blunda. Vi går till fyra med balett och ni som går på balett frivilligt (visserligen gör jag också det men hahah) måste ha riktigt tålamod. Eller så äre bara för mig lektionerna går så sekt fram, verkligen snigelfart. 
 
Tog iallafall precis en paus ifrån en reccention jag skriver på. Går lite sådär men vet inte vad jag förväntat mig av en trött agnes på en måndags eftermiddag. Så kör på en paus med att läsa lite bloggar och sen får jag fortsätta skriva klart den. Vi hörs, kramisar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback