black N' white

2014-05-08 // KLOCKSLAG 19:46:39 //
Min fjärris funkar inte för tillfället så fick bli lite snabba och fula bilder direkt med kameran.
 
Det är verkligen så hemsk väder just nu, det regnar hela tiden, det är kallt och allt ser bara grått ut. Det är liksom maj nu?? Juni nästa månad och just nu känns det som om det är januari igen. Usch. Idag har iallafall vart en bra dag trots vädret är så irriterande. Kort skoldag med 90 min dans som första lektion. Skulle verkligen vilja dansa varje morgon, får på något sätt ut så mycket negativ energi och jag blir på så mycket bättre humör. Efter skolan åkte jag och mamma upp på stan och köpte med oss sushi som vi sedan har ätit nu på kvällen, det blir bara godare och godare måste jag säga!
 
Nu ska jag städa upp lite på mitt rum och sedan mysa ner mig med aloe vera och musik för att redigera lite Paris bilder! Vi hööööörs.
Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

Såå fin!

2014-05-08 @ 19:55:49
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

2014-05-08 @ 20:05:12
URL: http://ohras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback