home from Paris

2014-05-04 // KLOCKSLAG 20:44:37 //
Har haft super fina dagar i en såå härlig stad. Vi hade lite otur med vädret men ska man tänka positivt så behöve vi inte svettas ihjäl och regn är ju lite mysigt när man går runt i mysiga kvarter. Jag tog runt 300 bilder, så ska sätta mig och gå igenom dom när jag får tid. Tror tråkigt nog inte bilderna blev så jättebra, men ska nog se till att få upp några på bloggen och även skriva lite om resan.
 
Jag kom alltså hem inatt, flyget landade kl.10 på arlanda och vi var sedan hemma runt halv två. Jag somnade snabbt i min egna säng, det måste ju vara bästa känslan. Att få sova i sin egna säng efter man varit borta ett tag<333 Har spenderat hela min dag hos Petter och nu sitter jag och pluggar lite och kom på att min lilla blogg behöve uppdateras. Vi hörs, kramisar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback