kvällsmys

2014-05-25 // KLOCKSLAG 22:07:00 //
Förlåt för så brusiga bilder, råkade ställa in någon inställning på kameran.
 
Ligger just nu i sängen med jordgubbar, en liten haribo påse och aloe vera framför min nuvarande favvoserie. Behöver nog inte ens säga vilken det är, hahah. Helt perfekt söndagskväll enligt mig.
Har även nu på kvällen börjar lite smått med en ny design, fick ett väldigt ryck till att designa så hade hur många ideér som helst som jag dörsökte få ihop i ett. Så om det går som det ska har jag nog en helt ny design någondag i veckan.
 
Den kommande skolveckan ser väldigt lätt ut. Går kortare imorgon då vi inte har någon balett och på tisdag ska dansfördjuparna iväg till Stockholm för att kolla på en musikal, sjukt taggad på de! Onsdag som vanligt och sen är vi lediga på torsdag och fredag, man känner verkligen hur nära sommarlovet det är nu, älskart!!
Kommentarer
Postat av: Sara Emilia

Åh vad mys :)

2014-05-25 @ 22:51:24
URL: http://saraemilias.blo.gg
Postat av: GoForFit

Så mysigt! :)

2014-05-26 @ 09:14:57
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback