hemma från USA

2014-11-04 // KLOCKSLAG 22:36:24 //
Jag/vi kom hem i söndags runt 8 ifrån Arlanda, vi möttes utav Sara och Mathilda som stod på våran parkering med "julbelysning" och en "välkommen hem" skylt, hur mysigt?! Flyget i NY var några timmar försenat, det var inte helt katastrof då dom körde igen rejält med tid och det gick sjukt fort att flyga. Jag sov typ båda flygresorna vilket gjorde så det gick ännu snabbare. 
 
Har inte helt kommit tillbaks i tidsrytmen än, tror det kommer ta ett litet tag. Det gjorde det iallafall förra gången vi var i New York.
Jag har lite problem med att få över alla bilder på min dator men så fort dom har överförts så ska jag självklart bomba er med en massa bilder!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback