late evening

2014-11-23 // KLOCKSLAG 21:45:22 //
Satte upp ett par ljusslingor över min säng i förrigår, är dom inte härliga?? Det bli supermysigt ljus på kvällarna i rummet pga dem nu. Samtidigt som dom lyser upp rummet även på dagarna när det är grått och trist utomhus. På tal om grått och trist, tror helt ärligt jag inte sätt solen på nästan två veckor om inte mer. Usch, man blir verkligen sjukt påverkad utav vädret. Ge mig sooool!
 
Imorgon börjar skolan igen efter en veckas "prao", jag var somsagt hemma hela veckan och arbetade själv. Det var enormt skönt kan jag tala om för er, hatar att sitta i klassrummet och arbeta. Känner mig liksom så instängd där. Försöker arbeta på det som allt annat jag försöker arbeta på just nu, vill må bra i skolan och även hemma nu. Så trött på att inte få må bra just nu.
 
Var på The hunger games: Mockingjay tidigare ikväll, så tänkte försöka reccensera den lite smått imorgon. Så nu har jag bara legat i sängen och ska ta mig upp till badrummet för att borsta tänderna och tvätta bort sminket innan jag somnar. Sussa gott, ni är bäst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback