vart tog jag vägen?

2014-11-10 // KLOCKSLAG 15:57:55 //
Har inte bloggat på flera dagar nu, inte alls bra.. Vet att jag mår bra utav att blogga och att få skriva av sig liksom. Har på sätt och vis haft mycket i veckan som varit. Har för det första inte alls mått speciellt bra, har stannat hemma några dagar just pga mitt mående vilket inte alls är bra, har för det andra inte alls sovit bra så har vart så trött hela dagarna. Sen så är det ju skolan också, usch för den asså. Det börjar även bli riktigt mörkt på dagarna så att fota är inte direkt något man hinner med på vardagarna förutom om man slutar supertidigt och kutar hem vilket jag nästan aldrig gör.
 
Sitter just nu i min säng och väntar på att alvedonen ska värka mot min enorma tandvärk och dricker te. Det hände något med tandställningen idag det gör så jävla (förlåt men behöver ta i) ont just nu. Har dans senare idag så ska ta det lite lugnt nu tills dess. Lovar att jag ska försöka få tillbaka bra uppdatering igen!
Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så söt den tröjan var! :)

2014-11-10 @ 16:04:54
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Alla vi bloggare

Vilket härligt ljus i de bilderna!

Vill du synas mer i bloggvärlden? Jag har startat ett projekt, en blogg som syftar till att lyfta fram inlägg som kan vara läsvärda, vackra, roliga eller bara fint skrivna - vad som helst. Inlägg som kanske försvinner lite i mängden, och som blogg.se inte hinner plocka fram och placera på framsidan.

Alla vi bloggare, det är en chans att synas, en chans att tipsa om sina egna eller andras inlägg som just du tycker att förtjänar några extra läsare.

Tillsammans kan vi bygga något riktigt stort, alla vi bloggare!

Ha en skön kväll :)

2014-11-10 @ 16:07:24
URL: http://allavibloggare.blogg.se
Postat av: Elin

fina bilder!

2014-11-10 @ 17:40:07
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback