hatade söndag

2014-10-12 // KLOCKSLAG 17:11:02 //
Vaknade rätt tidigt imorse och kollade mobilen för att sedan somna om igen och vakna några timmar senare, typsikt mig att aldrig orka gå upp när jag vaknar från början. Regnet har öst ner hela dagen vilket jag tyckt varit lite mysigt, to be honest. Jag har ändå bara vart inne hela dagen och pluggat, hellre att det regnar då än att det är skinande sol. Blev klar med min SO uppsats för en liten stund sen och tänkte sätta mig och redigera lite videos. Lyssnar även på Zaras nya album, liksom hur grym är hon inte?
Kommentarer
Postat av: anna

ja då är det skönt med regn. här e solen uppe å klar himmel men jag måste plugga ändå

2014-10-12 @ 17:15:12
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback