ork

2014-10-08 // KLOCKSLAG 22:25:00 //
Någonting jag har lite av är just ork, det är inte det att jag är lat utan jag kan bara inte. Jag säger inte att jag inte är lat för det är jag men jag har fortfarande gränser och är inte latare en någon annan tonåring. Däremot har jag så mycket jag vill hinna med att göra under t.ex en dag, men sen slutar det med att jag ligger i sängen/soffan och halvsover för orken inte räcker till. Det finns liksom inget kvar, det är tomt i hela kroppen. Jag kan tänka och peppa mig själv så himla mycket men sedan när jag ska resa upp och göra det så tar det stopp.
 
En grej som får lida väldigt mycket utav dethär är bloggen. Jag måste prioritera skolan, jag måste ta all ork jag kan hitta i min kropp för att klara av att gå i skolan hela dagen och sedan kämpar jag för att göra eventuella läxor. Efter det är jag död. Vissa dagar går lättare än andra och ibland orkar jag även sätta mig ner och blogga, göra det jag älskar helt enkelt. Så det är inte det att jag skiter i bloggen vissa dagar, jag tänker på bloggen minst en gång per dag och kommer på en massa inlägg att skriva, jag har verkligen en massa insperation och bilder jag vill ta och inlägg jag vill skriva, men orken finns inte.
 
Jag kämpar så gott jag kan, hade jag kunnat hade jag fotat och bloggat dag ut och dag in. Men det går inte som det ser ut just nu, men jag kämpar. Och kämpar man för något kommer man till slut nå det, eller hur?
 
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kanske låter som lite sega tips men det funkar verkligen mot trötthet att träna/röra på sig i vardagen och att vara ute i solen mer!

2014-10-17 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback