tillbaks som det ska

2014-10-16 // KLOCKSLAG 21:33:59 //
Insåg för några timmar sedan hur underbart kul det är att sitta och fixa och trixa med designen. Har inte gjort det på hur länge sen och nu när jag började hade jag svårt att sluta om jag ska vara ärlig. Måste ta tag i min header dock, har inga bilder att ha till headern så måste verkligen fixa det. Någon som gillar att fota i Örebro, som skulle vilja fota headerbilder till mig?? Kika gärna mig då - agnesjanson
 
Orkar inte äns skriva om min dag då den inte alls varit speciellt bra, har varit i skolan och haft ont i magen. Som vanligt helt enkelt. Imorgon är det däremot fredag, wihoo. Hur skönt ju? Har inga planer för imorgon men på lördag ska jag ha födelsedagsbrunch med några vänner så det ska bli jättemysigt. Seriekväll med sagis är också inbokat någon dag. Härlig helg helt enkelt, hoppas ni får en bra fredag och helg
Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a w l

synd att jag bor i varberg, annars hade jag varit en frivillig person till att fota en ny header :)))

2014-10-19 @ 20:05:43
URL: http://isabellafelicia.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback