pluggpaus

2014-09-30 // KLOCKSLAG 20:37:50 //
Poserar med min favoritloka och framför en obäddad säng som jag inte orkat bädda under dagen. 
Jag stannade hemma ifrån skolan för att jag inte alls måde bra, har fortfarande sånna dagar och idag var en sådan dag. Gårdagen var inte heller särskilt bra, jag gick runt och hade ångest hela dagen och när jag väl skulle iväg till dansträningen så blev det bara värre. Jag blev yr, såg stjärnor och typ "försvann" så jag satte mig ner och detta höll kvar i säkert en halvtimme, usch. 
 
Ikväll är det bara jag och mamma hemma, pappa och Majs är med Sara och hennes mamma på Lagy Gaga i Stockholm. Jag hoppade av i sista minuten, kände att jag inte ville missa träningen idag och även stanna hemma och plugga. Så jag och mammsen festade till det med Sushi till middag och sedan har jag i stort sett bara suttit och pluggat.
Kommentarer
Postat av: THE REVOLT

Kul med Lady Gaga! XD gott med sushi och duktigt att du pluggar!^^

2014-09-30 @ 20:44:06
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback