tre frågor och tre svar

2014-09-09 // KLOCKSLAG 16:55:00 //
Vart dansar du och vilken dans stil?
Jag dansar just nu 5 gånger i veckan, 3 gånger i skolan med en lektion balett och resten är en väldig blandning mellan alla stilar. Jag tar även "kurser" eller vad man ska säga på Entré i både balett och lyrisk jazz.
 
Jättefint täcke, var har du köpt det? 💕
Visst är det underbart?! Det är köpt på Sova för bara 159kr, riktigt kap. I love it.
 
Åh får jag bara undra vart fin tröja kommer ifrån? Så fin!! Från detta inlägg.
Tack!! Den kommer ifrån JC, dock köpte jag den för 2-3 år sedan.
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem dansar du med? Trivis du på entré och vilka dagar dansar du där? :)

2014-09-09 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback