saturday

2015-04-25 // KLOCKSLAG 14:08:31 //
Perfekta sättet att starta en morgon på enligt mig är med oboy. Om jag ska vara ärligt så klarar jag inte av att gå en dag utan att dricka minst ett glas oboy, hur onyttigt det än må vara. Självklart ska det vara is i också, då är det helt perfekt.
 
Hade hoppats på att få vakna upp frisk idag men självklart hände inte det. Har vart förkyld i ca en vecka nu och går runt och nyser stup i kvarten och snorar som en liten tre åring. Usch och blä för att vara sjuk. Idag tänker jag dock inte ligga kvar i sängen längre så ska strax sminka mig och sen se vad jag hittar på. Hoppas ni är friska, mår bra och har en härlig lördag.
Kommentarer
Postat av: Sofia Eklund

håller med, oboy är hur gott som helst!

2015-04-25 @ 14:40:34
URL: http://www.sofiiaeklund.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback