like from the heaven

2015-02-08 // KLOCKSLAG 21:00:20 //
Fick värsta rycket för att fota och testade fota upifrån med superdåligt sent-på-kvällen ljus??
 
Vaknade med hemsk värk i kroppen i Måndags och det visade sig sedan vara 40 graders feber, fick senare också en riktig hosta som fortfarande sitter kvar lite. Har tänkt blogga eftersom jag haft all tid i världen men har verkligen inte orkat. 
 
Har alltså inte alls gjort mycket förutom att jag var med Majs och Sara i Lördags och gjorde en supergod vaniljvisp mitt på natten och hade det superhärligt. Idag har jag gjort absolut ingenting, tog ett riktigt härligt bad i kokhett vatten och med min badbomb ifrån Lush och nu sitter jag och bara kollar runt på datorn fast jag vet att jag har skola att fixa. Men den tänker jag skjuta upp på till imorgon för nu ska jag faktiskt göra en smoothie och kolla på youtube videos jag missat under veckan, skolan får helt enkelt vänta Tusen kyssar.
Kommentarer
Postat av: felicia

fina bilder!:)

2015-02-22 @ 10:28:56
URL: http://feliciaghultmx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback