sex stycken

2015-02-09 // KLOCKSLAG 14:50:00 //
Älskar att puffa till mitt täcka innan jag ska sova så det blir kallt och puffigt, hahah.
 
Har två typ tvångstankar(??), att jag mpste skaka mjölken innan jag dricker/använder den och att torka av locket/skaftet på tandkrämen, tandborsten och min ansiktstvätt innan jag använder den.
 
Mina favoritfrukter är vindruvor, vattenmelon och jordgubbar. Skulle kunna leva på bara det helt seriöst.
 
Har jättemånga doftljus men glömmer jätteofta bort att elda dom.
 
Har världens sämsta kondis, skulle serisöst knappt klara av att springa en kilometer utan att mina lungor torkade ut och jag ramlar ihop. Ändå har jag dansar och rört på mig sen jag var pytteliten.
 
Om jag skulle få välja en sport jag skulle vara jätteduktig på skulle det vara konståkning, jag tycker det är så himla fint och blir lika avundsjuk varje gång.
Kommentarer
Postat av: fiffiz

Hej & glad alla hjärtans dag! Lottar just nu ut en personligalmanacka på min blogg, välkommen att medverka! :)

2015-02-14 @ 12:42:36
URL: http://fiffiz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback