femtonde januari

2015-01-15 // KLOCKSLAG 21:57:58 //
bilder från i somras då jag var brun :((
 
Dagar som denna saknar man sommaren mer än någonsin. Det har regnat snöslask och det har varit kallt och almänt äckligt. Imorgon är det iallafall fredag och det känns så himla skönt. Har haft en riktigt jobbig vecka så ska bli skönt med en helg och få slappna av lite från all ångest och press och hoppas på att planerna som är planerade håller.
 
Uppdaterade min dator till yosmite och det var inte det smartaste då mitt videoredigeringsprogram slutade fungera, men agge fixar allt så det ska fungera nu. Min dator är tydligen också slut på minne så försöker få bort massa skit men inget hjälper. Någon som vet vad som klassas som "övrigt" på mac??!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback