myskissen

2015-01-25 // KLOCKSLAG 20:00:49 //
Lilla missen kom in till oss en stund idag, han har inte vart här på ett tag då vi är kattvakt åt Milton nu men idag så fick han komma in en stund. Han sprang direkt till Miltons mat och sedan upp i min säng. Var tvungen att fota för han var så söt. Insåg även att min kamera börjar lägga av(???), jag kan inte få upp menyn och ibland blir den bara helt svart. Inte alls roligt, orkar inte lämna in den och sen få vara utan i flera veckor...
 
Min dag har iallafall vart superbra, gick upp runt nio för att möta Saga vid gymmet vid 10. Vi var där i drygt en timme och det var riktigt kul. Har till största delen av dagen pluggat men nu ska jag snart ta ett bad med en av mina nya lush badbomber. 
 
Imorgon blir det skola vid 11 och sen efter det ska jag till gymmet med Saga igen, ska antagligen plugga efter det men kommer säkerligen hitta tid för bloggen någonstans där emellan. Hoppas ni mår bra, puss.
Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt :D

2015-01-25 @ 21:35:32
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback