myskväll

2015-01-08 // KLOCKSLAG 23:08:47 //
Mina fina rosor som nu pryder mitt sängbord, hittade dessa rosor med glitter på blomsterlandet. Liksom hur fina är dom inte?
 
Har haft en mer eller mindre myskväll från att jag kom hem från skolan. Hämtade först några grejer hos Mathilda som var en ängel och lånade ut dom till mig. Ni får antagligen se bättre bilder på det imorgon då jag ska ha det i skolan. Åt middag och gjorde en supergod smoothie som jag drack samtidigt som jag tog ett varmt bubbelbad, totalälskar att bada i mycket skum, kokhett vatten och ha doftlljust brinnande. 
 
Nu har jag druckit en kopp te och planerat lite inför morgondagen och ska snart läsa lite och sedan sova.
Kommentarer
Postat av: natalie

Fina bilder!

2015-01-08 @ 23:16:16
URL: http://nataliestrande.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback