senaste dagarna

2015-01-06 // KLOCKSLAG 17:50:57 //
Har dom senaste dagarna haft en massa roliga saker att tänka på så har faktiskt inte hunnit blogga. I förrigår kom vi hem ifrån Sälen rätt tidigt, runt halv 2. Jag packade upp lite och senare på kvällen kom Sara hem till oss. Vi mös och pratade och gick iväg i sista minuten för att köpa B&J för att mysa ner os ännu mer under täcket till en film. 
 
Igår vaknade jag rätt tidigt men låg kvar i sängen i typ en timme. Våran minsta kusin kom hit runt halv tio så då gick jag upp och pratade lite med henne samtidigt som jag fixade mig. Vid elva mötte jag upp Emma på stan för att fixa lite grejer och halv ett hade ja tid hos frissan(!!!). Jag är numera brunett och jag lovar att ta bilder så fort jag får till bra ljus. Drog sedan en spontanare med Sara och fixade våra naglar och senare på kvällen åkte hela familjen iväg till några vänner.
 
Idag har däremot inte vart så rolig, somnade sent och var tvungen att gå upp tidigt för att kunna pricka av yttligare en gudstjänst i kyrkan för konfirmationen och har sedan iprincip sovit bort hela dagen idag. Tänkte att jag skulle vara effektiv idag och hinna med mycket men mitt mående tog över och jag hamnade i sängen hela dagen istället. Är inte speciellt pepp inför skolan imorgon men det finns inte speciellt mycket att göra åt det. Hoppas ni haft ett superjullov och när börjar ni skolan?
Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Härliga bilder :)

2015-01-06 @ 20:47:13
URL: http://sannawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback