svar på frågor

2015-01-26 // KLOCKSLAG 13:45:00 //
Vad heter det typsnittet du har i din header? Där det står ditt namn? :) Superfin blogg! Kram
svar: Det heter signerica thin, jag har laddat ner det ifrån dafont.com! Kram på dig också. :)
 
äääälskaaar hur du gör dina videos!!!❤ hur fixar du dina videos? Vilken program? Hur får du så bra ljus? Kan man justera ljusstyrkan på vifron, hur? Hur gör du så att kameran alltid är koncentrerad på dig? Jag ska börja videoblogga, några tips som du skulle kunna ge mig, råd? Tacksam för svar sötis😘 älskar din blogg😍
svar: Tack så sjukt mycket!! Anser inte mig själv vara speciellt duktig på att spela in och redigera videos så detta gjorde mig sjuk glad. Jag spelar in mina videos med min systemkamera, sen har jag oftast mitt 50mm objektiv för det hat högst bländartal vilket ger mindre skärpedjup. Sen använder jag min fjärris för att få skärpan på mig, lätt som en plätt blir det då. Jag använder final cut pro, men tycker även imovie funkar bra då det har det allra viktigaste. Brukar inte justera ljusstyrkan och sånt i datorn utan det fixar jag på kameran. Det är nog det allra viktigaste, har du mer frågor är det bara att ställa dom. Kram på dig!
 
Hej! Jag bara undrar vart lite mer exakt i NY du köpte dem och hur mycket kostade de? De är ju nämligen slut överallt på internet :(
svar: Jag köpte mina Ugg's i deras affär vid SoHo, jag kommer inte ihåg exakt adress men det är jättelätt att googla sig fram till adressen. Priset kommer jag tyvärr inte ihåg exakt men dom var mycket billigare där iallafall. Hoppas du hittar dom!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback