Tankar senaste dagarna

2015-01-21 // KLOCKSLAG 22:59:03 //
Dom dagarna jag inte bloggat har jag tänk mycket på:
Vad jag ska välja för gymnasie, det är en helt djungel där ute och och jag har helt ärligt ingen aning vad jag ska välja.
Att jag måste gå ut och gå oftare, få frisk luft och må bättre. Rör man sig minst 30 min per dag så mår man bättre och blir piggare. Plus att när jag väl är ute och går tycker jag verkligen det är så härligt, speciellt om jag har något bra album eller podcast i hörlurarna.
Att jag måste börja lägga mig och somna tidigare, sover betydligt mycket bättre/längre nu än vad jag gjorde för ca ett år sedan men jag vill ändå soma tidigare för att få mer sömn.
Hur enormt mycket jag längtar till våren då blommor börjar slå ut, gräset blir grönt och allt börjar leva igen. Älskar verkligen våren, man får så mycket hopp och energi i kroppen. 
♡Varför jag alltid får så mycket inperation och lust till att blogga på kvällarna, alla tankar och ideér kommer till mig sent på kvällen och ja glömmer alltid att skriva ner dom för att komma ihåg det.
Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :)

2015-01-22 @ 12:47:02
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Elin

Vad heter det typsnittet du har i din header? Där det står ditt namn? :) Superfin blogg! Kram

2015-01-23 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback