höst i juni

2015-06-02 // KLOCKSLAG 21:51:16 //
Hejsan på er, nu var det ett tag sen och ber om ursäkt för det. Har haft rätt mycket att tänka på sista tiden så det har inte vart det lättaste att skriva inlägg och inte få dom hur kaos som helst. Igår morse åkte min klass iallafall iväg på en klassresa och kom hem idag helt förfrysna. Fy farao vad kallt vi haft det, och ändå är det faktiskt juni nu? Bortsätt från vädret har vi faktiskt haft det riktigt mysigt, det är så typiskt att man börjar komma sina klasskamrater nära de sista dagarna. Imorgon är vi "lediga" och jag ska träffa upp lite tjejer på stan och sedan fixa mina naglar inför bal/skolavslutningen/sommaren. Sen ska jag fixa det sista inför våran skolavslutninsbal på Torsdag som ska bli så kul. 
 
Nu blev det rätt långt inlägg om vad som hänt och händer men har just nu så mycket roligt på gång och allt är verkligen riktigt härligt just nu. Skulle vädret också visa lite glädje skulle allt bli perfekt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback