komma hem till kissen

2015-06-28 // KLOCKSLAG 13:49:00 //
Nu är vi äntligen hemma i Sverige igen, jag har packat upp väskorna och börjar känna sommarlovet på riktigt. Vi kom egentligen hem i fredags men eftersom jag vart borta två veckor så träffade jag fort mina tjejer för att hinna med att träffas emellan allas semestrar och sommarjobb. Direkt efter vi ätit en god middag tillsammans fick jag dra hem till Sara och sista-minuten hjälpa henne med hennes födelsedagsbrunch. När klockan var runt nio insåg jag även att jag inte hade något att ha på mig till hennes brunch pga klädkod och min bästa Thilde lånade ut en så fin klänning till mig. Jag kan kort och gott säga att efter gårdagens brunch hos sara så var jag död. 
 
Jag somnade rätt sent igår och vaknade runt halv 11 idag vilket var riktigt skönt. Snart ska jag möta upp Thilde igen och försöka hitta på något roligt ute i det fina vädret(äntligen!!!), bloggen lovar jag att jag uppdaterar ikväll för nu har jag en massa bilder från resan jag vill visa er.
Kommentarer
Postat av: Http://carroat.blogg.se

Så mysigt! :)

2015-06-28 @ 14:17:18
Postat av: JUNITJEJ

Vilken söt katt!

2015-07-14 @ 23:07:25
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback