elva dagar senare

2015-03-22 // KLOCKSLAG 20:49:53 //
Har hållt mig ifrån att skriva ett inlägg idag för det känns så hemskt att jag inte bloggat på så länge. Elva dagar om jag ska vara exakt. Usch vad hemsk jag är. Jag har dock en andledning, och pga den kommer det inte heller kunna bli så jättemånga inlägg nu en tid framöver. Det har nämligen hänt något med min dator så allt går assegt, safari krånglar och allt är bara helt knäppt. Min kamera har också fått fnatt och skärmen slutar funka titt som tätt vilket suger. Vi ska lämna in datorn innan nästa vecka, men ska försöka blogga lite innan det. Min kamera vill jag inte lämna för jag vet att det kommer ta sådan fruktansvärt lång tid att få tillbaks och den funkar halvt fortfarande.
 
För övrigt mår jag bra och jag tar mig igenom skoldagarna och har även tagit mig igenom två nationella prov, hejja mig. Snart är det påsklov, bara en vecka kvar att kämpa oss igenom. Hur härligt är inte det?! Jag har riktiga härliga planer inför mitt påsklov, ska berätta om de i ett inlägg så fort som möjligt. Hoppas ni också har det bra och känner hur vi snart närmar oss sommar och soliga dagar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback