måndag✓

2015-03-23 // KLOCKSLAG 22:41:16 //
Har nu under kvällen suttit och kollat igenom en massa arkivbilder, dels bilder på mig men också på en massa annat. Inser nu hur mycket jag tappat med bloggen och mitt fotograferande, fotar inte alls ofta längre och jag rent ut sagt suger på att blogga. Har nu bloggat här på denna blogg i ett år vilket känns så länge, har oftast inte hållt mig kvar så länge på tidigare bloggar så detta är faktiskt riktigt skoj. Jag hoppas nu när ljus och tid börjar bli bättre att jag kommer igång med allt igen och faktiskt tar tag i mig själv.
 
Känns super att ha en dag avklarad på veckan, imorgon väntas en rätt lång dag, hatar faktiskt tisdagar mer än måndagar. Tror det är för det är dagen jag går längst i skolan, går annars halvdagar resten av veckan. Efter så hoppas jag att jag äntligen kan vara med på baletten och sen när jag kommer hem väntas det härligt plugg. Låter inte så hemskt nu när jag skriver det så hoppas jag vaknar med den känslan imorgon också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback