negativt

2015-03-11 // KLOCKSLAG 23:16:07 //
Att hitta bilder och blogga med är ju inte det lättaste när jag har hela bildbiblioteket på en extern hårddisk och den inte vill funka samtidigt som ena USB ingången är helt paj. Att kunna dansa och utvecka är inte heller det allra lättaste när man har en knä som inte vill fungera normalt och ska göra ont så fort jag gör något med det. Att jag verkligen behöver sova men måste även läsa i en engelskabok innan och istället sitter jag nu klockan elva och bloggar istället. Att inte kunna konentrera sig på saker för att jag har en sån kraftig ångest över allt jag gör just nu. 
 
Jag vet att man alltid ska tänka positivt och inte försöka tänka negativt men just nu är de det ända jag kan tänka på. Ser det jobbiga i allt de enkla och det omöjliga i det lite svårare. Men för att komma frammåt måste man ju faktiskt ta ett steg bakåt och ta sats.
Kommentarer
Postat av: Siri

Hej! Jag ville bara säga att du är en av mina största förebilder, och jag älskar att du är så ärlig på bloggen osv. Du är verkligen sjukt stark ❤️ Även om jag inte känner dig, så skulle jag bli överlycklig om jag ens såg dig någon gång, ha det bäst ♡

2015-03-22 @ 07:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback