Tisdag

2015-03-03 // KLOCKSLAG 22:03:23 //

Känns rätt så bra att den här dagen faktiskt snart är över. Jag brukar gilla tisdagar men idag har den bara känts så onödig. Vi hade friluftsdag idag och har suttit i en värmestuga från 9-13 vilket inte var en höjdare men jaja. Skulle även haft två danspass men efter att jag inte alls kunde dansa på baletten pga mitt knä så sket jag i andra passet. 

Lyssnar just nu på lite musik och ska snart lyssna på lite poddsr jag måste ta igen innan jag ska sova. Imorgon väntar en kort skoldag plus en extra lektion med en privat lärare(typ??). Efter det ska jag försöka hinna träna och även redigera en video som jag måste lägga upp typ igår, hejja mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback