regnigt och grått

2015-05-01 // KLOCKSLAG 21:34:55 //
Usch för denna dagen säger jag bara. Det har inte alls känns som vår och nu är det ändå maj. Jag tänkte att jag kanske kunde locka fram våren och sommaren genom att ta bort alla vinter och höstljus i mitt rum men det funkade inte riktigt. Regnet har verkligen inte haft ett enda uppehåll, det har regnat konstant hela dagen. Enda gången jag gått utanför huset var för att handla. 
 
Gårdagen var inte heller speciellt lyckat, det började super men slutade i katastof. Så istället för att somna tillsammans med Saga hamnade jag hemma ihopkurad med te, filt och min kisse. För ibland tar känslor över och kroppen faktiskt säger stopp till slut. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback