tidsfördrivande lista

2015-05-17 // KLOCKSLAG 20:47:45 //
Senaste

Låt du hörde: Game Of Thrones introgrejs.

Film du såg: Tror det var Interstellar.

Mat du åt: Pizza ifrån Paolos<33

Kram: Mammsi

Resa: Spanien över sportlovet.

Glädje: Är bara på så allmänt bra humör just nu och är så glad över livet.

Dröm: Suger på att komma ihåg drömmar men kommer ihåg att Findus var med.

Person du träffade: Alla mina favorittjejer<3

Personen du pratade i telefon med: Mamma hahah.

Personen du fick sms av: Emmsi.

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig hänt och kommer aldrig att hända, usch.

Gången du var utomhus: När jag var ute och hämtade in kissemisse.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Alldeles nyss.

Saken du köpte: Mat<3

 

Allmänt

Ska bli skoj: Gå och lägga sig i sängen och kolla på film nu ikväll.

Ska inte bli skoj att: Skriva ett prov nu i veckan i Fysik.

Sparar till: Långt hår ;) suger på att spara pengar så de har jag redan gett upp.

Pålägg som gäller: Helst ingenting, om inte gurka ibland.

Önskar att jag var bättre på: Att plugga, jag kan verkligen inte plugga. 

Dagens dryck: Smultron dryck från Kiviks, sååå gott.

Vad har du gjort idag: Försökt pluggat, vart på ikea och försökt fixa lite i mitt rum.

Brukar du svära mycket: Nja, inte så jättemycket men det händer.

Hur tidigt stiger du upp: 10 min innan jag måste gå.

På helgerna: runt 10-11.

Vad ska du göra ikväll: Duscha och sedan kolla på en film med min bebis aka katt.

Hur många timmar sover du per natt: Har ingen koll, 7 timmar kanske.

Vad är det för veckodag: Söndag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Västkusten och alla härliga grejer jag och Thilde hittade på.

Längd: 1,66 trooor jag.

Vikt: Har inte vägt mig på flera år.

Byter gärna garderob med: Ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte.

Byxa eller kjol: Föredrar nog byxor, är mer bekväm i det.

Senast utlästa bok: Uglies.

Mitt rum kan beskrivas som: Ljust och tjejigt.

Mig själv med tre ord (just nu): Sötsugen, trött och kall.

Jag tränar: Försöker gymma så ofta jag kan nu när jag inte får dansa, hade velat varje dag men motivationen och tiden håller verkligen inte ända dit.

Jag ville bli när jag var liten: Tandläkare, var hos tandläkaren typ varannan vecka som liten och tyckte väll det verkade kul vilket jag inte kan förstå idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback