gissa vem som är tillbaks

2015-09-15 // KLOCKSLAG 21:58:16 //
Oj vad kul jag haft det nu i alldeles för lång tid framför photoshop. Älskar att min dator fungerar igen och jag äntligen kan sätta igång och redigera bilder, videos och blogga igen!!!
 
Har försökt flera gånger men det har altid slutat med att något värgrar och jag bara stängt av datorn och gått iväg irriterad som sjutton. Nu behöver det ej hända mer då allt ska vara under kontroll och allt fungerar som det ska. Nu är det bara mig det hänger på, men jag har saknat detta så mycket så mig kommer ni nog inte undan.
 
Hoppas några är kvar och vill fortsätta läsa nu när jag inte bloggat på flera månader, och ni som kollat in varenda dag är ju guld värda<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback