20.37

2013-08-25 // KLOCKSLAG 20:37:00 //
Hej sötisar! Kom precis ut ifrån duschen och tänkte uppdatera er lite. Jag tänkte bara påmmina er(eller jag kanske inte ens sagt det)om att jag åker till New York på Måndag! Jag vet inte riktigt än om jag kommer blogga där eller inte, jag kanske ställer in något tidsinställt men somsagt vet jag inte.
 
Nu ska jag iallafall inte göra något speciellt, ska lägga mig tidigt så jag orkar gå upp till skolan imorgon då vi går till kl.4 med en balett sista timmen. Förstår inte riktigt hur dom tänkte där, hahah. Aja, vi hörs!
 
Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson

Åh vad fin blogg du har, älskar den! Kolla gärna in på min :)

2013-08-26 @ 16:04:11
URL: http://hannahakansson.bloggplatsen.se
Postat av: frida

bloglovinbyte?:) kommentera om du lägger till mig så lägger jag till dig med!

2013-08-28 @ 13:10:02
URL: http://fridalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback