skolstart imorgon

2013-08-18 // KLOCKSLAG 18:06:31 //
Okej, vet inte om jag ska gråta eller vara glad just nu. Vi börjar alltså skolan imrgon efter ett långt sommarlov. Har haft en superbra sommarlov och är jättenöjd, börjar självklart längta tillbaka till att ha rutiner och veta vad man ska göra av alla dagar.
 
Är sjukt nervös inför denhär terminen då jag inte har någon aning och vad som kommer hända, om det kommer gå superlätt och jag kommer komma upp varje morgon eller om jag kommer få kämpa så jag gjorde förra terminen. Jag vet att det kommer gå lite enklare nu för jag mår bättre och är en aning stabilare. Gud, är så sjuukt nervös hahah. Aja, jag får ta en dag i taget så kommer nog allt gå super!
Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du kalendern?

2013-08-18 @ 20:37:19
Postat av: Lisa - Photoobylisa

Vart kommer pennskrinet ifrån? :)
Älskar din blogg !

2013-08-18 @ 21:26:39
URL: http://photoobylisa.blogg.se
Postat av: Agnes

Åhnej va pin, har köpt samma kalender o collegeblock som du!

2013-08-19 @ 00:28:05
URL: http://losagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback