Uppdatering från poolen

2013-08-16 // KLOCKSLAG 14:39:16 //
Hej på er! Tänkte att jag kunde slänga in ett litet inlägg, har ändå inget speciellt att göra. Idag har ju sista "riktiga" dagen då vi åker hem imorgon, vi kommer komma hem mitt i natten och sedan köra tillbaks till Örebro för att äntligen få sova i våra egna sängar(jag längtar så sjuuukt mycket efter mitt egna täcke, hahah).
På söndag ska jag och lilla Majs gå lite på stan, jag ska städa mitt rum(han inte det och det är kaos efter jag packat). Sen på söndag vörjar ju skolan, taggad till tusen.. eller inte. Men vi får väll ta och göra det bästa av saken och det är ju snart sommarlov igen. Nu dör min mobil snart men vi hörs, kramisar!
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Går du i skolan på söndag?

2013-08-16 @ 15:57:07
URL: http://eskilsot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback