30 december

2013-12-30 // KLOCKSLAG 15:03:29 //
Lite bilder från idag i skidbacken. Första gången jag tog med kameran i backen för den här gången. Det har vart så tråkigt väder, snöslask och regn men idag var det jättefint så den fick hänga med. Så många bilder blev det inte, men det är ju bättre än inget, eller hur? 
Just nu sitter jag i stugan, hälften av gänget åkte iväg till skidbacken igen och resten åkte någonstans för att köpa nya vantar för dom vi har är så sjukt dåliga. Intresseklubben anteckar. Men så jag är just nu ensam i stugan så tänkte att jag kunde redigera domhär bilderna och försöka blogga lite. Mobilnätet har fixat till sig, tror det var något fel med det förut så jag internetdela till datorn så nu kan jag passa på att blogga lite!!
Vi hörs senare, kramis!
Kommentarer
Postat av: Amanda Lundkvist

ha de så bra i skidbacken! :D

2013-12-30 @ 17:37:08
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser mysigt ut!

2014-01-05 @ 00:30:06
URL: http://teengan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback