Mitt 2013

2013-12-26 // KLOCKSLAG 12:17:00 //
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag verkligen, kommer inte på något speciellt just nu dock.. heheh.
Hur har ditt 2013 varit?
Det har verkligen varit som en bergochdal bana för mig, har haft grymma perioder och väldigt dåliga.
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
23 April helt klart, alltså när Justin var här i sverige!
Vad är din största framgång 2013?
Gud.. jag skulle nog säga skolan och bloggen. Har tagit båda sakerna till en helt ny nivå och det känns toppen!
Vad spenderade du mest pengar på?
Maaaaat, smink och kläder!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig mycket glad, mina vänner, familj och allt underbart jag varit med om 2013.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
The fox, We cant stop, Wake me up, Kangaroos och månnga fler!!
Vem har du umgåts med mest?
Olivia, Sara, Saga och Emma!
Har du haft ett förhållande under 2013?
Nepp.
Vart reste du under 2013?
Kreta och New York!!
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
En pojkvän, hihi. Ännu mera fina och äkta vänner!
Vad gjorde du på din födelsedag?
Var hemma med my familyy.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja.
Vem saknade du?
Farmor.
De bästa nya människorna du träffade?
Thilde är en gryyyyymt underbar vän!!
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Säg ja till flera saker och ta inte allt förgivet. Våga visa vem du är och vad du kan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback