one day to christmas

2013-12-23 // KLOCKSLAG 16:58:58 //
Jag kan väll inte vara den ända som är helt chockad över hur snabbt tiden faktiskt går, det är redan den tjugotredje och imorgon äre det julafton vare sig man vill eller inte, hahah. Jag har tråkigt nog ingen julkänsla alls, dock har jag inte haft det på länge så kanske äre för att jag inte är ett litet barn längre som längtar så.
Jag ska försöka uppdatera er så mycket som möjligt, har äntligen kommit på ett bra sätt att sortera bilder i macen, så nu kan jag äntligen börja andvända den på "riktigt". Har förut behövt spara bilderna på någe konstigt sätt och sedan ta bort dom men nu funkar det som jag vill. 
Jag har några fler inlägg att skriva så vi hörs, tuuusen kramar!!
Kommentarer
Postat av: Josefine♥

Gud så fin du är!! ♥

2014-01-02 @ 18:44:46
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback