important question for you

2013-07-13 // KLOCKSLAG 13:58:08 //
Snygg cheyyy
 
Eftersom vi åker till västkusten imorgon så undrar jag om jag ska försöka göra så mycket mobilinlägg som möjligt(även fast dom blir fula osv.) eller om ni bara vill ha något inlägg någongång med bilder ifrån kameran och kanske lite bättre inlägg.
Jag har alltså inte hunnit ställt in några tidsinställda om jag kommer inte hinna göra det idag heller, så sorry för det!
 
Det tar inte lång tid att skriva en kommentar, så snälla gör det så jag vet hur jag ska göra!!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Några fina å bra osv

2013-07-13 @ 14:05:00
Postat av: Lovisa

Jag tycker att det är kul med lite blandat både med fina bilder och mobilinlägg :)

2013-07-13 @ 16:21:57
URL: http://eskilsot.blogg.se
Postat av: Bana

hah, eftersom ingen har kommenterat än så får väl jag göra det.
Jaa gör såna inlägg på mobilen och ah sen kanske 1 bild på varje inlägg du publicerar. x)

2013-07-13 @ 17:28:06
URL: http://banahadguu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback