Some things about me

2013-06-27 // KLOCKSLAG 12:00:00 //
Jag gillar inte att ha på mig bara svartvita kläder, då jag känner mig jättetråkig.
 
Jag älskar att läsa sånnahär inlägg.
 
När jag var liten var jag typ världens jobbigaste barn, jag blev arg och fick utbrott jätteofta, hahah. Stackars mamma och pappa...
 
Jag har knappt inte tittat på filmerna och bilderna jag tog på Justins konsert då jag inte vågar, kommer bara börja gråta och bli jätte deppig för jag inte kommer få se honom igen. Eller inte på länge iallafall.
 
Från att platta mitt hår varje dag plattar jag det jättesällan nu, har mitt naturliga hår nästan varje dag eller så har jag sovit i flätor. Dutti Agnes!
 
Jag stör mig jättemycket på folk som bara bryr sig om märken, liksom spela roll om det är märke eller inte? Det är ju roligare att ha många plagg istället för att ha få märkesplagg.
 
Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Så fin du är :)

2013-06-27 @ 13:09:08
URL: http://sannawidman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback