grått och tråkigt

2013-05-08 // KLOCKSLAG 19:13:28 //
Just nu är det regnigt och grått ute, inte alls så fin väder som det var igår. Då satt jag ute och sola och läste på uteplatsen men nu får jag sitta inne och frysa. Usch.
Efter jag ätit ska jag ta och lägga mig i sängen och inte göra någonting, eller kolla på någon film. Jag ska också skriva några tidsinställda som kommer upp nu till helgen då jag ska åka till Riga med familjen.
 
Min blogg har inte alls varit någe rolig på sistonde, men jag har fortfarande inte fått över allt jag vill från förra bloggen och det krånglar lite men snart så! :)
Kommentarer
Postat av: Amanda - vardag,foto,inspo,inredning,tips,träning,vlogg

så mysigt du har det i ditt rum :D

2013-05-25 @ 18:27:53
URL: http://mandacecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback