Have big dreams. You will grow into them.

2013-05-23 // KLOCKSLAG 16:45:24 //

Kom hem från skolan för typ en timme sen. Det var inte världens bästa skoldag då det hände en grej och vi fick typ panik. Men det är Inget jag kommer ta upp här för det är mycket bättre nu.
Har inget planerat för idag, förutom att jag ska städa typ. Det är så himla uschligt(är det äns ett ord, haha) väder ute, det som typ nyss kändes som om det var sommar..

Jag har en fråga till er också. Vill ni att jag ska göra många inlägg, fast många kommer vara mobilinlägg oså. Eller vill ni ha mindre inlägg fast mer igenomtänkta? Det är ni som bestämmer så kommentera jättegärna!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Var det om TBC?

Svar: Nej!
Agnes Janson

2013-05-23 @ 17:17:51
Postat av: Sanna

startat en ny blogg för vart less på min andra. så kika gärna in och ge ett tips om vad jag kan blogga om osv :)

2013-05-23 @ 17:53:13
URL: http://sannaerikssoon.blogg.se
Postat av: emmah

jätte fin!

2013-05-23 @ 22:14:59
URL: http://emmahchristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback