Uppdatering från lilla mig

2013-05-16 // KLOCKSLAG 20:04:32 //
Förlåt för usel uppdatering nu på senaste, har helt enkelt inte haft tid. Dels har jag ju vart i Riga, som inte var världens roligaste, haha. Sen har jag faktiskt varit i skolan hela veckan förutom en dag(sen äre ju imorgon också) så jag är faktiskt sjukt stolt över mig själv då jag knappt var i skolan alls förut. 
Allt börjar bli bättre, jag börjar må bättre, vädret är sååå himla härligt, skolan är snart slut och jag har världens underbaraste vänner som gör att jag tar igenom alla dagar i och utanför skolan.
 
Nu när jag mest av allt satsar på att komma tillbaka till skolan så kommer jag inte priotera bloggen så mycket då jag blir enormt trött efter en skoldag och orkar knappt göra något alls. Så några inlägg kommer komma in då och då men väl till sommarlovet hoppas jag på att jag kan uppdatera er supermycket!! Så hoppas det låter bra så hörs vi, pussss!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Gokväll vad vig du är

2013-05-17 @ 23:39:58
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Ebba

varför är du inte så mycket i skolan :/

2013-05-18 @ 13:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback